Přesný čas: 19. 08. 2017, 22.35 Vítej! (PřihlásitZaregistrovat)

Cvičení + pití alkoholu
Fitnees Offline
Bažant
*
Příspěvků: 13
Připojen(a): 18. 04. 2017
Hodnocení: 0
Příspěvek: #1

Dobrý den prosim vás potřebuju poradit cvičim už 3 měsíce a hodně mě to baví už jdou vidět menší změny ale teď jsem začal pít alkohol.
Potřebuju poradit jestli s tím mám přestat a nebo jestli to nevadí.
A ještě se chci zeptat slyšel jsem že vajíčka jsou velkým zdrojem bílkovin a ždy po cvičení si dám chleba s máslem a se třemi vejcemi nevadí to svalům ?
Předem díky moc
18. 04. 2017 21.56
Reagovat
Honza Offline
Tým FitYOU.cz
*******
Příspěvků: 150
Připojen(a): 31. 08. 2014
Hodnocení: 16
Příspěvek: #2

Ahoj, už jsem o tom psal článek, viz tady. Alkohol rozhodně nepomáhá a doporučuji ho omezit na minimum. Myslím ale že nemá smysl stát se úplným abstinentem. smile

Vajíčka jsou skvělým zdrojem bílkovin, ale mají zároveň i dost tuků, takže ještě navíc kombinace s máslem není úplně ideální. Máslo bych omezil na minimum, jinak je to v pohodě.

Time to shine. Time to work out!
19. 04. 2017 17.04
Reagovat
Fitnees Offline
Bažant
*
Příspěvků: 13
Připojen(a): 18. 04. 2017
Hodnocení: 0
Příspěvek: #3

Já si vždy ten chleba jenom lehce potřu tím máslem. (hodně málo másla dávám) a budu se snažit přestat pít alkohol. Děkuji moc
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 19. 04. 2017 22.19 od Fitnees.)
19. 04. 2017 21.03
Reagovat
Fitnees Offline
Bažant
*
Příspěvků: 13
Připojen(a): 18. 04. 2017
Hodnocení: 0
Příspěvek: #4

A prosim vás ještě se chci zeptat co je v porovnání lepší si dát po cvičení chleba se sýrem ( bez másla ) a nebo je lepší ten chleba lehce potřený máslem a se třemi vejci
19. 04. 2017 22.34
Reagovat
Honza Offline
Tým FitYOU.cz
*******
Příspěvků: 150
Připojen(a): 31. 08. 2014
Hodnocení: 16
Příspěvek: #5

Není zač. Jinak variantou může být ještě nahradit máslo nějakou pomazánkou bez tuků, ty bývají ale poměrně dražší.

Spíše bude lepší chleba s máslem a vejci. Doporučuji ještě vyzkoušet si nějakou dobu poctivě zapisovat na kaloricketabulky.cz, potom získáš výborný přehled o tom, co vlastně jíš z pohledu makroživin.

Time to shine. Time to work out!
19. 04. 2017 23.19
Reagovat
Fitnees Offline
Bažant
*
Příspěvků: 13
Připojen(a): 18. 04. 2017
Hodnocení: 0
Příspěvek: #6

Tak udělal jsem si ten test těch kalorických tabulek a vyšlo mi že jím tak kolem 10 000 kj je to špatné nebo dobré ?

A taky tam je napsaný kolem 2500 kcal

A ještě potřebuju vědět jestli si mam dát po tréninku spíše bílkoviny nebo sacharidy ? Mam si dát oboje ?
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 21. 04. 2017 21.37 od Fitnees.)
20. 04. 2017 21.54
Reagovat
Honza Offline
Tým FitYOU.cz
*******
Příspěvků: 150
Připojen(a): 31. 08. 2014
Hodnocení: 16
Příspěvek: #7

Nemusí to být ani špatné ani dobré - aplikace by měla ukázat, jestli je denní příjem vysoký nebo nízký. Platí, že při hubnutí by měl být příjem nižší a při nabírání naopak vyšší. K tomu je ale potřeba do tabulek zadávat i aktivity, při kterých se samozřejmě kalorie pálí. Jinak 2500 kcal je pro muže takový běžný příjem. Důležité je hlídat si tam hlavně přísun bílkovin a potom i sacharidů a tuků.

Ihned po tréninku (po 10-20 min) jsou lepší sacharidy, zhruba hodinu po tréninku se potom hodí pořádné jídlo plné bílkovin. smile

Time to shine. Time to work out!
23. 04. 2017 11.34
Reagovat

Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Podrobnosti

Do vašeho počítače mohou být během používání tohoto webu dočasně uloženy soubory cookie. Pomáhají nám analyzovat návštěvnost, zobrazovat personalizované reklamy, nebo vám usnadnit používání některých služeb webu. Cookies jsou používány výhradně za účelem zkvalitňování služeb a nejsou nijak nebezpečné. Účelem této zprávy je splnění povinnosti informovat Vás, že cookies jsou nezbytnou součástí tohoto webu a jeho používáním s tím souhlasíte. Po stisknutí tlačítka „rozumím“ Vás následující rok tato zpráva nebude znovu obtěžovat.

Zavřít