Přesný čas: 19. 08. 2017, 22.34 Vítej! (PřihlásitZaregistrovat)

Bílkoviny nebo sacharidy po tréninku ?
Fitnees Offline
Bažant
*
Příspěvků: 13
Připojen(a): 18. 04. 2017
Hodnocení: 0
Příspěvek: #1

Ahojte prosim potřebuju poradit nevím jaké jídlo si mam dát po tréninku jídlo které obsahuje hodně bílkovin ( vejce, maso ... ) a nebo radši sacharidy ( třeba lupínky ) ? Předem díky moc

Váha: 64kg
Výška: 175cm
22. 04. 2017 11.11
Reagovat
Honza Offline
Tým FitYOU.cz
*******
Příspěvků: 150
Připojen(a): 31. 08. 2014
Hodnocení: 16
Příspěvek: #2

Jak jsem psal v druhém příspěvku, tak nejdříve jsou ideální sacharidy (pouze ale v případě nabírání!) a zhruba po hodině bílkoviny (spíše tedy pořádné jídlo, kde je více bílkovin než běžně, např. pořádný kus masa a k tomu rýže). Jinak ty sacharidy po tréninku jsou vhodnější spíše jednoduché, takže lupínky ne, proto se často používá gainer, ale poslouží i nějaké ovoce, které dodá i vitamíny.

Time to shine. Time to work out!
23. 04. 2017 11.38
Reagovat
Fitnees Offline
Bažant
*
Příspěvků: 13
Připojen(a): 18. 04. 2017
Hodnocení: 0
Příspěvek: #3

No víte já se přiznám je mi 16 let a začínám cvičit a nejsem ani hubenej ani tlustej jsem tak akorád.
Takže by bylo dobrý si třeba dát po tréninku jedno jablko a po půl hodině třeba ty vajíčká s chlebem ?
A večer třeba ty lupínky ?
Děkuju moc velice mi tato poradna pomáhá z7
23. 04. 2017 20.21
Reagovat
Honza Offline
Tým FitYOU.cz
*******
Příspěvků: 150
Připojen(a): 31. 08. 2014
Hodnocení: 16
Příspěvek: #4

To je asi nejlepší stav pro začátek smile. Jablko, banán nebo nějaké jiné ovoce po tréninku je super. Ty vajíčka klidně trochu déle. Lupínky k věčeři bych už nedoporučoval, jsou to skoro jenom sacharidy - kromě ovoce po tréninku je ideální mít v každém jídle alespoň nějaký zdroj bílkovin. Když ne maso nebo ryby, tak dalšími zdroji jsou ještě kromě vajíček dalšími skvělými zdroji tvaroh nebo třeba ořechy (ale pozor, i velký zdroj tuků!).

Time to shine. Time to work out!
27. 04. 2017 23.02
Reagovat
Fitnees Offline
Bažant
*
Příspěvků: 13
Připojen(a): 18. 04. 2017
Hodnocení: 0
Příspěvek: #5

Tak dobře děkuju moc. z7
28. 04. 2017 20.07
Reagovat
Fitnees Offline
Bažant
*
Příspěvků: 13
Připojen(a): 18. 04. 2017
Hodnocení: 0
Příspěvek: #6

A ještě prosim vás jsem se chtěl zeptat jestli by nevadilo mít místo vajíček s chlebem a máslem třeba rohlík se sýrem a bez másla.
A chci se zeptat kolik obsahuje jedno vejce mastných nasycených kyselin.
Předem děkuji moc[/u]
02. 05. 2017 19.42
Reagovat
Honza Offline
Tým FitYOU.cz
*******
Příspěvků: 150
Připojen(a): 31. 08. 2014
Hodnocení: 16
Příspěvek: #7

Sýr je hodně tučný (až na nějaké výjimky, lepší je spíše šunka, případně kombinace šunky a sýru.

50 g vejce má ani ne 2 g nasycených tuků (celkově 5 g tuku), takže nic hrozného smile. Nasycené tuky v menším množstvím vůbec nevadí, takže se není u vajec čeho bát.

Time to shine. Time to work out!
04. 05. 2017 12.13
Reagovat
Fitnees Offline
Bažant
*
Příspěvků: 13
Připojen(a): 18. 04. 2017
Hodnocení: 0
Příspěvek: #8

Dobře a ještě jsem se chtěl zeptat je dobré si dát po cvičení půl tablety VITÁMINU C ?
Jaké má složení VITAMÍN C ( kolik cukrů ? ) atd...
04. 05. 2017 21.47
Reagovat
Honza Offline
Tým FitYOU.cz
*******
Příspěvků: 150
Připojen(a): 31. 08. 2014
Hodnocení: 16
Příspěvek: #9

Klidně může být, ale u nějakých vitamínových tablet na tom tolik nezáleží kdy si je vezmeš. Ty tablety většinou obsahují nějaké cukry, ale je to dost různé, zkus se podívat na obal. Ale nemá moc smysl to řešit, je to malé množství. smile

Time to shine. Time to work out!
06. 05. 2017 22.50
Reagovat

Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Podrobnosti

Do vašeho počítače mohou být během používání tohoto webu dočasně uloženy soubory cookie. Pomáhají nám analyzovat návštěvnost, zobrazovat personalizované reklamy, nebo vám usnadnit používání některých služeb webu. Cookies jsou používány výhradně za účelem zkvalitňování služeb a nejsou nijak nebezpečné. Účelem této zprávy je splnění povinnosti informovat Vás, že cookies jsou nezbytnou součástí tohoto webu a jeho používáním s tím souhlasíte. Po stisknutí tlačítka „rozumím“ Vás následující rok tato zpráva nebude znovu obtěžovat.

Zavřít