Přesný čas: 22. 10. 2017, 14.06 Vítej! (PřihlásitZaregistrovat)

Začátek - workouty, představení
Romis65 Offline
Nový člen
Připojen(a): 07. 05. 2017
Hodnocení: 0
Příspěvek: #1

Ahoj chlapi, studuji vaše stránky a jsou pro mě podnětem pro cvíčo. Bude mi letos 52 let a před necelým rokem jsem se rozhodl, že začnu se svým tělem něco dělat, protože ty bolesti tu v zádíčkách, tu v ramenou a podobně mi začaly vadit. Zejména proto, že jsem byl vždy pohybově aktivní, krom několika posledních asi 20 let. Super postava a černý pás v karate už se asi nevrátí stejně jako výkop do výše 2m.
Jak jsem psal výše, skorem rok chodím na fitness k osobní trenérce, která mě super rozhýbala a mě cvičení začalo opět bavit a rozhodl jsem se vylepšit si postavu. Nechci být jako "Arnie", ale nějaké svalíky chci získat, proto jsem našel vaše stránky.
Hodlám postupně absolvovat všechny uvedené workouty. Momentálně jedu Prkennou výzvu, jsem ve 23. dni, myslím, že poslední sérii 150s asi nezvládnu - nevadí, upravím čas a napodruhá už to snad dám. Tolik moje stručné představení.
Jinak vaše stránky jsou bezva a pro mě dost dobrým vodítkem a za to moc děkuji.
07. 05. 2017 15.27
Reagovat
Honza Offline
Tým FitYOU.cz
Připojen(a): 31. 08. 2014
Hodnocení: 16
Příspěvek: #2

Ahoj, blahopřeji k návratu k pohybu! smile Workouty ani na pořádné nabírání svalů zatím nemáme, ale k vylepšení postavy určitě poslouží.

Super, až ty workouty všechny vyzkoušíš, určitě bychom uvítali nějakou zpětnou vazbu (jestli to přineslo výsledky a podobně).

Děkuju i za Lukáše za pochvalu stránek. Snad si zase najdeme čas posunout web někam dál, každé podobné ocenění k tomu rozhodně motivuje. smile

Time to shine. Time to work out!
09. 05. 2017 23.32
Reagovat

Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Podrobnosti