Přesný čas: 22. 11. 2017, 12.49 Vítej! (PřihlásitZaregistrovat)

Břišní svaly :P
Míšánek Offline
Bažant
*
Příspěvků: 3
Připojen(a): 25. 06. 2017
Hodnocení: 0
Příspěvek: #1

Zdravím,

je mi 13 let, a chtěl bych se zeptat, jestli by jste mi poradily nějáké cviky na břicho... Winking

Nedávno jsem začal cvičit, začalo mě to bavit Heart, ale chci vidět taky nějáké výsledky Cool

Je mi jasné, že toto léto už s tím nic moc neudělám, ale příští léto, chci mít "six-pack", který půjde opravdu vidět - jsem pro to ochoten udělat VŠE. Straight-Face

Mám 60KG, a jak už jsem zmiňoval, tak cvičím - 1x za 2 dny, protože jsem slyšel, že "svaly" (břišáky) rostou z regenerace, ale jsem připraven přitvrdit... smile

Samozřejmě omezuji stravu, a opravdu si ji krutě hlídám sad smile.

Do příštího léta chci vypadat nějak takhle => https://ctrlv.cz/YtEh
    Mé otázky:
  • myslíte, že bych mohl vypadat tak, jak je zobrazeno na obrázku? - byl bych pro to ochotný udělat VŠE.
  • nějáké cviky které na břicho cvičím znám, ale jaké by jste mi poradili vy? (z vašeho webu jsem již zkoušel).
  • již používám protein (značky PROM-IN => http://www.prom-in.cz/produkt/cfm-evolution ), myslíte že je to dobrý nápad?
  • jak často a jak dlouho mám cvičit?

Předem děkuji za odpověď k mému příspěvku smile

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Když už nemůžeš, můžeš ještě 5x tolik! Devil
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 25. 06. 2017 23.14 od Míšánek.)
25. 06. 2017 22.27
Reagovat
Honza Offline
Tým FitYOU.cz
*******
Příspěvků: 151
Připojen(a): 31. 08. 2014
Hodnocení: 16
Příspěvek: #2

Ahoj, super, držím palce! Je to skoro tak, že čím dřív se začne, tím líp. smile

Regenerace je pro růst určitě důležitá, proto je dobré dávat si pauzu alespoň den. Lze ale střídat cvičení svalových partií a cvičit třeba jeden den prsa, tricepsy a břicho a druhý den záda, bicepsy a nohy.

Nevím, jak na tom teď jsi, ale myslím, za rok by se to dalo zvládnout. Spíš to bude o vytrvalosti.

Doporučil bych kombinovat různé typy cviků na břicho (viz tento článek), takže např. 1 cvik vleže, 1 ve visu, 1 ve vzporu a pokud máš třeba gymnastický míč, tak ještě i 1 cvik balanční. Potom se vyhni cvikům, při kterých se posilují spíše ohybače kyčlí než břicho - mluvím hlavně o sed lezích.

Za mě na proteinu není nic špatného, spíše naopak.

Pokud jsi nedávno začal, tak je ideální cvičit tak 3x týdně. Zhruba po měsíci už by tělo mělo být na zátěž zvyklé, takže si potom už můžeš rozdělit svalové partie do skupin a cvičit i 4-6x týdně, podle toho jak budeš mít čas a chuť. 1 den je ale vždycky dobré si dát odpočinek. smile

Time to shine. Time to work out!
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 26. 06. 2017 16.32 od Honza.)
26. 06. 2017 16.28
Reagovat
Míšánek Offline
Bažant
*
Příspěvků: 3
Připojen(a): 25. 06. 2017
Hodnocení: 0
Příspěvek: #3

Zdravím,

když jsem jednu dobu zkoušel střídat cvičení partií, přišlo mi, že mé tréninky jsou poměrně s normálním tréninkem dost krátké :/

Každopádně, díky za odpověď...

Budu se řídit podle vašich rad smile.

Když už nemůžeš, můžeš ještě 5x tolik! Devil
26. 06. 2017 17.36
Reagovat
Honza Offline
Tým FitYOU.cz
*******
Příspěvků: 151
Připojen(a): 31. 08. 2014
Hodnocení: 16
Příspěvek: #4

Ahoj, jak to myslíš? Při rozdělení tréninku je třeba si přidat více cviků na jednotlivé partie, to je i výhoda, že posilování jednotlivých svalových skupin bude věnováno víc času. smile

Time to shine. Time to work out!
27. 06. 2017 16.26
Reagovat
Míšánek Offline
Bažant
*
Příspěvků: 3
Připojen(a): 25. 06. 2017
Hodnocení: 0
Příspěvek: #5

Zdravím,

dnes jsem vyzkoušel to posilování jednotlivých partií, a musím říci, že jste měli pravdu Big-Grin

Tudíž, díky za radu :3 Big-Grin

Když už nemůžeš, můžeš ještě 5x tolik! Devil
27. 06. 2017 20.28
Reagovat
Honza Offline
Tým FitYOU.cz
*******
Příspěvků: 151
Připojen(a): 31. 08. 2014
Hodnocení: 16
Příspěvek: #6

Není zač Big-Grin

Time to shine. Time to work out!
28. 06. 2017 10.17
Reagovat

Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Podrobnosti

Do vašeho počítače mohou být během používání tohoto webu dočasně uloženy soubory cookie. Pomáhají nám analyzovat návštěvnost, zobrazovat personalizované reklamy, nebo vám usnadnit používání některých služeb webu. Cookies jsou používány výhradně za účelem zkvalitňování služeb a nejsou nijak nebezpečné. Účelem této zprávy je splnění povinnosti informovat Vás, že cookies jsou nezbytnou součástí tohoto webu a jeho používáním s tím souhlasíte. Po stisknutí tlačítka „rozumím“ Vás následující rok tato zpráva nebude znovu obtěžovat.

Zavřít