Přesný čas: 18. 12. 2017, 11.02 Vítej! (PřihlásitZaregistrovat)

Workout - biceps
wariorpolni Offline
Bažant
*
Příspěvků: 8
Připojen(a): 13. 02. 2017
Hodnocení: 0
Příspěvek: #1

Čaute, rád bych se na něco zeptal. Asi půl roku cvičím workout. Postupně zvyšuju zátěž a cvičím tyto cviky - dřepy,shyby,kliky,dipy,zvedání nohou ve visu. Vím že snad u každého z těchto cviků se do jisté míry zapojí i biceps, ale nevím jestli dostatečně. Chci se tedy zeptat co myslíte, jestli tyhle cviky stačí jako zapojení bicepsu a i s tímhle mi ten biceps porostě jako zbytek těla, nebo k tomu mám přidat ještě cvik zaměřený přímo na biceps , Díky za rady
12. 11. 2017 12.11
Reagovat
Honza Offline
Tým FitYOU.cz
*******
Příspěvků: 156
Připojen(a): 31. 08. 2014
Hodnocení: 16
Příspěvek: #2

Ahoj, biceps Ti při cvičení s vlastní váhou poroste se zbytkem těla, obvod bicepsů 45 cm ale po cvičení na hrazdě prostě jen tak mít nebudeš. Nejvíc ti asi řeknou nějaká workoutová motivační videa, na těch můžeš vidět, k jaké zhruba postavě se můžeš dopracovat.

Time to shine. Time to work out!
14. 11. 2017 13.44
Reagovat
work Offline
Bažant
*
Příspěvků: 4
Připojen(a): 08. 12. 2017
Hodnocení: 0
Příspěvek: #3

Dobrý den,


Potřebuju vědět kolik mám udělat shybu za týden aby svaly rostly?
A jestě názor na tréninkový plán:
Po-tricpes,prsa,břicho
ut,volno
st-biceps,záda,břicho
čt-nohy,ramena
pa-triceps,prsa
so-biceps,záda,ramena,břicho
ne-volno
stačí mi dva dny na regeneraci ?
trénink trvá cca 1 h 30 min
Týdně udělám 250 shybu -15 let,kluk ,60 kg
trénuji pouze vlastní vahou
Děkuji
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 08. 12. 2017 21.49 od work.)
08. 12. 2017 21.48
Reagovat
Honza Offline
Tým FitYOU.cz
*******
Příspěvků: 156
Připojen(a): 31. 08. 2014
Hodnocení: 16
Příspěvek: #4

(08. 12. 2017 21.48 )work napsal(a):  Dobrý den,


Potřebuju vědět kolik mám udělat shybu za týden aby svaly rostly?
A jestě názor na tréninkový plán:
Po-tricpes,prsa,břicho
ut,volno
st-biceps,záda,břicho
čt-nohy,ramena
pa-triceps,prsa
so-biceps,záda,ramena,břicho
ne-volno
stačí mi dva dny na regeneraci ?
trénink trvá cca 1 h 30 min
Týdně udělám 250 shybu -15 let,kluk ,60 kg
trénuji pouze vlastní vahou
Děkuji
Ahoj,

Tréninkový plán vypadá dobře, s tímhle rozložením by měly 2 odpočinkové dny stačit.

Co se týče počtu shybů, tak je to hodně individuální. Pokud počítám, že máš 250 shybů týdně, tzn. 125 shybů na trénink zad, tak je to celkem dost. Po kolika zhruba shyby cvičíš? Jestli už Ti nedělá problém třeba 20 shybů naráz, tak bych pro další růst svalů možná doporučil koupit zátěžovou vestu, případně začal s muscle-upy namísto shybů.

Time to shine. Time to work out!
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 10. 12. 2017 12.22 od Honza.)
10. 12. 2017 12.21
Reagovat
work Offline
Bažant
*
Příspěvků: 4
Připojen(a): 08. 12. 2017
Hodnocení: 0
Příspěvek: #5

Max: pohmatem-12
Nadhmatem-7

Jedu nejdřív 1x10 pak po 5 opakováních do 100 podhmatem ,nakonec jedu 5x4 neutrální shyby + nakonec nějaký shyby nadhmatem
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 10. 12. 2017 14.04 od work.)
10. 12. 2017 13.59
Reagovat
Honza Offline
Tým FitYOU.cz
*******
Příspěvků: 156
Připojen(a): 31. 08. 2014
Hodnocení: 16
Příspěvek: #6

(10. 12. 2017 13.59 )work napsal(a):  Max: pohmatem-12
Nadhmatem-7

Jedu nejdřív 1x10 pak po 5 opakováních do 100 podhmatem ,nakonec jedu 5x4 neutrální shyby + nakonec nějaký shyby nadhmatem

Tak to je zatím ok smile. Možná bych jenom doporučil více střídat úchopy a necvičit většinu podhmatem, ať je to pestřejší. Nevím tedy, jak vypadají cviky na další svalové partie v tréninkovém plánu, ale takto stručně to vypadá v pohodě.

Jak dlouho tohle cvičíš? Vidíš už nějaké výsledky?

Time to shine. Time to work out!
13. 12. 2017 20.30
Reagovat
work Offline
Bažant
*
Příspěvků: 4
Připojen(a): 08. 12. 2017
Hodnocení: 0
Příspěvek: #7

(13. 12. 2017 20.30 )Honza napsal(a):  
(10. 12. 2017 13.59 )work napsal(a):  Max: pohmatem-12
Nadhmatem-7

Jedu nejdřív 1x10 pak po 5 opakováních do 100 podhmatem ,nakonec jedu 5x4 neutrální shyby + nakonec nějaký shyby nadhmatem

Tak to je zatím ok smile. Možná bych jenom doporučil více střídat úchopy a necvičit většinu podhmatem, ať je to pestřejší. Nevím tedy, jak vypadají cviky na další svalové partie v tréninkovém plánu, ale takto stručně to vypadá v pohodě.

Jak dlouho tohle cvičíš? Vidíš už nějaké výsledky?

Cvičím cca 1rok 3 měsíce ( ale vůbec jsem neregenoval a neměl stravu, takže prakticky začínám od znova).
Výsledky si myslimí že by byli lepší kdybych ten rok dodržoval odpočinek a stravu.
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 14. 12. 2017 18.32 od work.)
14. 12. 2017 17.39
Reagovat
Honza Offline
Tým FitYOU.cz
*******
Příspěvků: 156
Připojen(a): 31. 08. 2014
Hodnocení: 16
Příspěvek: #8

Pravděpodobně ano, hlavně strava udělá hodně. Ale tak musí se na to postupně. smile

Time to shine. Time to work out!
14. 12. 2017 21.37
Reagovat
work Offline
Bažant
*
Příspěvků: 4
Připojen(a): 08. 12. 2017
Hodnocení: 0
Příspěvek: #9

Chtěl bych se zeptat co je lepší cvik na bicepsy, jestli shyby podhmatem na šířku ramen nebo shyby podhmatem s úzkým úchopem.
Děkuji
15. 12. 2017 22.41
Reagovat
Honza Offline
Tým FitYOU.cz
*******
Příspěvků: 156
Připojen(a): 31. 08. 2014
Hodnocení: 16
Příspěvek: #10

(15. 12. 2017 22.41 )work napsal(a):  Chtěl bych se zeptat co je lepší cvik na bicepsy, jestli shyby podhmatem na šířku ramen nebo shyby podhmatem s úzkým úchopem.
Děkuji
V tom už není skoro žádný rozdíl, spíše pokud máš tu možnost, tak jsou pro obměnu dobré shyby dlaněmi k sobě (zapojuje se při nich více sval vřetenní).

Time to shine. Time to work out!
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 16. 12. 2017 12.09 od Honza.)
16. 12. 2017 12.09
Reagovat

Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Podrobnosti

Do vašeho počítače mohou být během používání tohoto webu dočasně uloženy soubory cookie. Pomáhají nám analyzovat návštěvnost, zobrazovat personalizované reklamy, nebo vám usnadnit používání některých služeb webu. Cookies jsou používány výhradně za účelem zkvalitňování služeb a nejsou nijak nebezpečné. Účelem této zprávy je splnění povinnosti informovat Vás, že cookies jsou nezbytnou součástí tohoto webu a jeho používáním s tím souhlasíte. Po stisknutí tlačítka „rozumím“ Vás následující rok tato zpráva nebude znovu obtěžovat.

Zavřít