Přesný čas: 25. 09. 2017, 02.43 Vítej! (PřihlásitZaregistrovat)

Kliky - dotazy
Honza Offline
Tým FitYOU.cz
*******
Příspěvků: 150
Připojen(a): 31. 08. 2014
Hodnocení: 16
Příspěvek: #11

(30. 10. 2016 18.45 )s.miko napsal(a):  Ahoj, potřeboval bych poradit. Je mi 14 let měřím 163 cm a vážím cca 57 kg. Není to tak dávno co jsem udělal svůj 1. klik. Když cvičím teď, tak se u klikutrochu prohnu v trupu a když jich dělám víc jak 4 tak už se prohnu pokaždé. Nevíte co s tím? Případně jaké cviky cvičit abych tomu zamezil?

Ahoj, tohle je dost častý problém a je dobře, že se to snažíš řešit, protože páteř při tom prohýbání dostává zabrat. Je třeba pořádně posílit břišní svalstvo, aby při cvičení kliků bez problémů vydrželo.

Doporučuji jako základ zkracovačky, přednožování ve visu a další cviky z našeho katalogu. S kliky nějakou dobu počkej a začni zatím jenom s plankem a snaž se zvyšovat výdrž. Přitom si všímej, jestli se neprohýbáš a jakmile se prohýbat začneš, tak si odpočiň.

Dá se to natrénovat hodně rychle, myslím, že po měsíci intenzivního posilování břišních svalů bys měl být schopný vydržet ve správné pozici v kliku dostatečně dlouho, abys mohl normálně cvičit. smile

Time to shine. Time to work out!
01. 11. 2016 00.15
Reagovat
Darbak Offline
Nový člen
Příspěvků: 1
Připojen(a): 18. 12. 2016
Hodnocení: 0
Příspěvek: #12

Zdravím.

Je to už dávno, co jsem se rozhodl, že začnu nějak cvičit, teprve teď s tím ale začínám Big-Grin

Rozhodl jsem se pro (mimo jiné) kliky, mám trochu propadlou hruď, což se mi moc nelíbí, tak bych to tam rád nějak vypracoval.

Chci se tedy zeptat, jak bych si měl to cvičení zorganizovat, např. jestli mám každý den udělat naráz tolik kliků, kolik dám (což je můj aktuální způsob cvičení), nebo jestli si je mám rozdělit do nějakých bloků (jednou ráno a jednou odpoledne např.).

Díky.
18. 12. 2016 22.58
Reagovat
Honza Offline
Tým FitYOU.cz
*******
Příspěvků: 150
Připojen(a): 31. 08. 2014
Hodnocení: 16
Příspěvek: #13

(18. 12. 2016 22.58 )Darbak napsal(a):  Zdravím.

Je to už dávno, co jsem se rozhodl, že začnu nějak cvičit, teprve teď s tím ale začínám Big-Grin

Rozhodl jsem se pro (mimo jiné) kliky, mám trochu propadlou hruď, což se mi moc nelíbí, tak bych to tam rád nějak vypracoval.

Chci se tedy zeptat, jak bych si měl to cvičení zorganizovat, např. jestli mám každý den udělat naráz tolik kliků, kolik dám (což je můj aktuální způsob cvičení), nebo jestli si je mám rozdělit do nějakých bloků (jednou ráno a jednou odpoledne např.).

Díky.

Ahoj, kliky jsou na hrudník správná volba smile. Jen doporučuji zároveň posilovat záda (například shyby), aby nevznikaly disbalance a nezhoršovalo se Ti tím držení těla.

Do bloků bych to cvičení spíše nedělil. Před cvičením by mělo být zahřátí a po cvičení protažení, což se nikomu moc nechce dělat víckrát denně. Stačí si během dne vyhradit 40-60 minut na cvičení a poté již nechat svaly regenerovat a soustředit se na jiné věci.

Můžeš cvičit kliky například ve 4 sériích s maximálním počtem opakování a s přestávkami mezi sériemi 2-3 minuty. Určitě je vhodné střídat varianty kliků, abys pořádně posílil kromě prsou i tricepsy a ramena.

Ještě bych doporučil naše workouty, kde můžeš v začátcích najít inspiraci, jak by měl takový trénink vypadat. Winking

Přeju hodně vytrvalosti, ať se Ti podaří překonat náročný začátek cvičení. A taky šťastné a veselé!

Time to shine. Time to work out!
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 20. 12. 2016 01.16 od Honza.)
20. 12. 2016 01.13
Reagovat
Spoon Offline
Nový člen
Příspěvků: 2
Připojen(a): 21. 12. 2016
Hodnocení: 0
Příspěvek: #14

Dobry den, už delsi dobu cvicim s vlastni vahou a zacal sem cvicit vase workout predlohy, akorat je cvicim se zatezovou vestou 10 kg a s vice opakovanim, a ted to co me nejvice zajima, chtel bych mit co nejvice soumerne vypracovane prsni svalstvo a chtel sem vedet jaky druh kliku provadet na "spodky" prsou, jsou správné kliky treba s rukama zaprenyna
o lavicku nebo nejaky schodek?

Dekuju za odpoved
21. 12. 2016 15.08
Reagovat
Honza Offline
Tým FitYOU.cz
*******
Příspěvků: 150
Připojen(a): 31. 08. 2014
Hodnocení: 16
Příspěvek: #15

(21. 12. 2016 15.08 )Spoon napsal(a):  Dobry den, už delsi dobu cvicim s vlastni vahou a zacal sem cvicit vase workout predlohy, akorat je cvicim se zatezovou vestou 10 kg a s vice opakovanim, a ted to co me nejvice zajima, chtel bych mit co nejvice soumerne vypracovane prsni svalstvo a chtel sem vedet jaky druh kliku provadet na "spodky" prsou, jsou správné kliky treba s rukama zaprenyna
o lavicku nebo nejaky schodek?

Dekuju za odpoved

Zdravím, super výkon, jestli to zvládáš s vestou a ještě s více opakováními. Jinak máš pravdu, jsou to kliky s rukama výše. Problém ale je, že kliky v té poloze jsou o dost snazší, takže by na ně byla lepší ještě těžší vesta, než co používáš na ostatní varianty kliků, jinak se Ti nepodaří dosáhnout stejného objemu, jako u středu a horní části prsního svalstva, které se posiluje mnohem lépe.

Spodní část prsních svalů se ale dobře posiluje i při klicích na bradlech, kde se prsní svaly zapojují spíše sekundárně vedle tricepsů, ale pracuje právě jejich spodní část.

Time to shine. Time to work out!
21. 12. 2016 23.11
Reagovat
Spoon Offline
Nový člen
Příspěvků: 2
Připojen(a): 21. 12. 2016
Hodnocení: 0
Příspěvek: #16

(21. 12. 2016 23.11 )Honza napsal(a):  
(21. 12. 2016 15.08 )Spoon napsal(a):  Dobry den, už delsi dobu cvicim s vlastni vahou a zacal sem cvicit vase workout predlohy, akorat je cvicim se zatezovou vestou 10 kg a s vice opakovanim, a ted to co me nejvice zajima, chtel bych mit co nejvice soumerne vypracovane prsni svalstvo a chtel sem vedet jaky druh kliku provadet na "spodky" prsou, jsou správné kliky treba s rukama zaprenyna
o lavicku nebo nejaky schodek?

Dekuju za odpoved

Zdravím, super výkon, jestli to zvládáš s vestou a ještě s více opakováními. Jinak máš pravdu, jsou to kliky s rukama výše. Problém ale je, že kliky v té poloze jsou o dost snazší, takže by na ně byla lepší ještě těžší vesta, než co používáš na ostatní varianty kliků, jinak se Ti nepodaří dosáhnout stejného objemu, jako u středu a horní části prsního svalstva, které se posiluje mnohem lépe.

Spodní část prsních svalů se ale dobře posiluje i při klicích na bradlech, kde se prsní svaly zapojují spíše sekundárně vedle tricepsů, ale pracuje právě jejich spodní část.


Mockrak diky za odpoved, zkusím dat vetsi váhu, kliky na bradlech provadim. Jinak pro ostatni


pracuji v ozbrojenych slozkach a zdejší workout předlohy jsou ideální pro realnou vyuzitelnou svalovou vytrvalost.

Děkuju za inspiraci cvičeních workout planu klidne pridejte další treninky
21. 12. 2016 23.56
Reagovat
Honza Offline
Tým FitYOU.cz
*******
Příspěvků: 150
Připojen(a): 31. 08. 2014
Hodnocení: 16
Příspěvek: #17

(21. 12. 2016 23.56 )Spoon napsal(a):  
(21. 12. 2016 23.11 )Honza napsal(a):  
(21. 12. 2016 15.08 )Spoon napsal(a):  Dobry den, už delsi dobu cvicim s vlastni vahou a zacal sem cvicit vase workout predlohy, akorat je cvicim se zatezovou vestou 10 kg a s vice opakovanim, a ted to co me nejvice zajima, chtel bych mit co nejvice soumerne vypracovane prsni svalstvo a chtel sem vedet jaky druh kliku provadet na "spodky" prsou, jsou správné kliky treba s rukama zaprenyna
o lavicku nebo nejaky schodek?

Dekuju za odpoved

Zdravím, super výkon, jestli to zvládáš s vestou a ještě s více opakováními. Jinak máš pravdu, jsou to kliky s rukama výše. Problém ale je, že kliky v té poloze jsou o dost snazší, takže by na ně byla lepší ještě těžší vesta, než co používáš na ostatní varianty kliků, jinak se Ti nepodaří dosáhnout stejného objemu, jako u středu a horní části prsního svalstva, které se posiluje mnohem lépe.

Spodní část prsních svalů se ale dobře posiluje i při klicích na bradlech, kde se prsní svaly zapojují spíše sekundárně vedle tricepsů, ale pracuje právě jejich spodní část.


Mockrak diky za odpoved, zkusím dat vetsi váhu, kliky na bradlech provadim. Jinak pro ostatni


pracuji v ozbrojenych slozkach a zdejší workout předlohy jsou ideální pro realnou vyuzitelnou svalovou vytrvalost.

Děkuju za inspiraci cvičeních workout planu klidne pridejte další treninky

Díky za zpětnou vazbu smile. Není zač, další tréninky přidáme, teď ale plánujeme vytvořit nějaké do posilovny.

Time to shine. Time to work out!
22. 12. 2016 00.13
Reagovat
Sókratés Álafrpalej Offline
Nový člen
Příspěvků: 1
Připojen(a): 22. 08. 2017
Hodnocení: 0
Příspěvek: #18

Ahoj Jmenuji se Filip Roderik Palej. Jsem z Paskova. Je to blízko Ostravy. O cvičení se snažím už dlouho. Je mi 22 let. Jsem sportovec sám o sobě obecně nevím z7. Chci začít chodit do Fitness, začít s tímto, stravou a životním stylem, ale POZORz7 prosím, mám svůj vlastní styl.

Nemám rád klasické fitness, spíše workout, snažím se pracovat se svým tělem, nedám si žádná těžká závaží, cvičím tak, jak to cítím, pomalu, plynule, dýchám, myslím si, že jsem velice dobrý ve svém vlastním směru, určitě nebudu cvičit klasickým způsobem jako ostatní, jsem v tomto originální nevím. Tady jsem zamířil, protože jdu tady jako první, našel jsem něco na internetu, tam bylo diskusní fórum. Chodím do Nové Karolíny v Ostravě. Tam mají fitness, chci začít chodit do nějakého fitness, kde mají řád, styl, zavedený systém, kde to vypadá pěkně, peníze jsou druhořadé, jsem student Ostravská univerzita, obor Experimentální biologie, třetí rok bakalářského studia, jdu do 3. ročníku posledního v bakalářském studiu, budu pracovat na bakalářce tento rok, sehnal jsem si brigádu v Nové Karolíně, ale nyní ještě v Avionu, protože to staví v Nové Karolíně, můžu tam chodit 12 měsíců po celý školní rok a chci se naučit za celý školní rok celému fitness stylu, budu tam chodit rok, utratím za to 6 000 korun asi nevím nějak tak nevím z7 - 589 za měsíc nevím - takže nějak 7000 korun + registrační poplatek nevím

Mohu tam chodit jakkoliv se mi zlíbí i víckrát za den nevím

Je tam Nutrend nevím - tam chci začít chodit - chci vyživovat klouby, co Koňská mast? Je dobrá??? PREVENTIVNĚ???!!!!????? MOŽNÁ NEVÍM na klouby? možn ánevím - Flexit? dobré ? na klouby? nevím

Co minerály vitamíny a stopové prvky Doporučené denní dávkování? nevím

Chci organizovat nevím, zlepšovat možná nevím inovovat možá nevím - dávat fitka a organizace dohromady nevím - vizionář možá nevím také - jsem inteligentní možn áenvím a určitě si nechci zničit tělo - cílem pro mě není fitness cílem pro mne není vypadat dobře

možná nevím

Cílem pro mě je možn ánevímeívmeímvíemví být zdravý mít silný zdravý silný organismus a posilovat jej mon án možná nevím

peníze jsou k ničemu podle mého názoru nejdůležitější na světě je pro mě zdraví a určitě se nebudu dřít s nějakýma čínkama, prostě pomalu plynule prostě strečing, protahování jóga tántra z7))) nevím z7 jóga? nevím masáže nevím, vonné tyčinky akupunktura nevím to mne nevím napadá právě teď nevím - spíše jako Jet Li nevím Bruce Lee nevím takový Mistr možná neívmeímveímíemvmí

Spíše na zpevnění těla nevím - horolezectví nevím - a atakové přírodní věci nevím - mám rád tyčky se věšet nevím lezení nevím

A chci diskutovat nevím jsem ukecaný až až

můj facebook Filip Roderik Palej - tam si píši všechno úplně všechno tam organizuji

Agávový sirup, mysli - CountryLife? možn ánevím - pohanka? a další - tam v Avionu tam pracuji nyní budu nevím a hned naprosti je kavárna a tam mají oblast zdravé výživy to tam mají tak super Vám povím, fakt skvělé tam ta oblast - tam kde je Avion v Ostravě tam je "jídelna" nevímevíemívmemív - a tam kavárna - se zdravou výživou tam si myslím, že to je super - koupil jsem si sůl Himalájskou nevím růžovou nevím - říkám si, že to bude super mám bráchu, který chodí do fitness ale naše rodinné vztahy jsou problematické, takže tady nepochodím smile-
22. 08. 2017 21.48
Reagovat
Lukáš Offline
Tým FitYOU.cz
*******
Příspěvků: 4
Připojen(a): 27. 08. 2014
Hodnocení: 0
Příspěvek: #19

Dobrý den Filipe,

děkujeme za Váš příspěvek do diskuse, ale mám obavy, že takové množství dotazů a nejasností jen těžko někdo uspokojivě zodpoví přes internet.

Doporučil bych Vám využít služeb zkušeného fitness kouče z okolí, který bude jednak dobře znát Ostravu a Vámi zmíněné podniky, a jednak Vám bude moci osobně průběžně odpovídat na všechny Vaše dotazy. smile

Držíme palce!

Smug
24. 08. 2017 18.02
WWW Reagovat

Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Podrobnosti

Do vašeho počítače mohou být během používání tohoto webu dočasně uloženy soubory cookie. Pomáhají nám analyzovat návštěvnost, zobrazovat personalizované reklamy, nebo vám usnadnit používání některých služeb webu. Cookies jsou používány výhradně za účelem zkvalitňování služeb a nejsou nijak nebezpečné. Účelem této zprávy je splnění povinnosti informovat Vás, že cookies jsou nezbytnou součástí tohoto webu a jeho používáním s tím souhlasíte. Po stisknutí tlačítka „rozumím“ Vás následující rok tato zpráva nebude znovu obtěžovat.

Zavřít