Workout zaměřený na biceps

Diskuse o všem, co se týká tréninku.
Avatar uživatele
wariorpolni
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: Po Ún 13, 2017 1:24 pm

Workout zaměřený na biceps

Příspěvekod wariorpolni » Ne Lis 12, 2017 11:11 am

Čaute, rád bych se na něco zeptal. Asi půl roku cvičím workout. Postupně zvyšuju zátěž a cvičím tyto cviky - dřepy,shyby,kliky,dipy,zvedání nohou ve visu. Vím že snad u každého z těchto cviků se do jisté míry zapojí i biceps, ale nevím jestli dostatečně. Chci se tedy zeptat co myslíte, jestli tyhle cviky stačí jako zapojení bicepsu a i s tímhle mi ten biceps porostě jako zbytek těla, nebo k tomu mám přidat ještě cvik zaměřený přímo na biceps , Díky za rady

RE: Workout zaměřený na biceps

Od: FitYOU.cz

FitYOU.cz
 

Avatar uživatele
Honza
Tým FitYOU.cz
Příspěvky: 158
Registrován: Ne Srp 31, 2014 9:30 pm

RE: Workout - biceps

Příspěvekod Honza » Út Lis 14, 2017 12:44 pm

Ahoj, biceps Ti při cvičení s vlastní váhou poroste se zbytkem těla, obvod bicepsů 45 cm ale po cvičení na hrazdě prostě jen tak mít nebudeš. Nejvíc ti asi řeknou nějaká workoutová motivační videa, na těch můžeš vidět, k jaké zhruba postavě se můžeš dopracovat.
Time to shine. Time to work out!

Avatar uživatele
work
Bažant
Příspěvky: 4
Registrován: Pá Pro 08, 2017 8:41 pm

RE: Workout - biceps

Příspěvekod work » Pá Pro 08, 2017 8:48 pm

Dobrý den,


Potřebuju vědět kolik mám udělat shybu za týden aby svaly rostly?
A jestě názor na tréninkový plán:
Po-tricpes,prsa,břicho
ut,volno
st-biceps,záda,břicho
čt-nohy,ramena
pa-triceps,prsa
so-biceps,záda,ramena,břicho
ne-volno
stačí mi dva dny na regeneraci ?
trénink trvá cca 1 h 30 min
Týdně udělám 250 shybu -15 let,kluk ,60 kg
trénuji pouze vlastní vahou
Děkuji
Naposledy upravil(a) work dne Pá Pro 08, 2017 8:49 pm, celkem upraveno 1 x.

Avatar uživatele
Honza
Tým FitYOU.cz
Příspěvky: 158
Registrován: Ne Srp 31, 2014 9:30 pm

RE: Workout - biceps

Příspěvekod Honza » Ne Pro 10, 2017 11:21 am

work napsal:Dobrý den,


Potřebuju vědět kolik mám udělat shybu za týden aby svaly rostly?
A jestě názor na tréninkový plán:
Po-tricpes,prsa,břicho
ut,volno
st-biceps,záda,břicho
čt-nohy,ramena
pa-triceps,prsa
so-biceps,záda,ramena,břicho
ne-volno
stačí mi dva dny na regeneraci ?
trénink trvá cca 1 h 30 min
Týdně udělám 250 shybu -15 let,kluk ,60 kg
trénuji pouze vlastní vahou
Děkuji

Ahoj,

Tréninkový plán vypadá dobře, s tímhle rozložením by měly 2 odpočinkové dny stačit.

Co se týče počtu shybů, tak je to hodně individuální. Pokud počítám, že máš 250 shybů týdně, tzn. 125 shybů na trénink zad, tak je to celkem dost. Po kolika zhruba shyby cvičíš? Jestli už Ti nedělá problém třeba 20 shybů naráz, tak bych pro další růst svalů možná doporučil koupit zátěžovou vestu, případně začal s muscle-upy namísto shybů.
Naposledy upravil(a) Honza dne Ne Pro 10, 2017 11:22 am, celkem upraveno 1 x.
Time to shine. Time to work out!

Avatar uživatele
work
Bažant
Příspěvky: 4
Registrován: Pá Pro 08, 2017 8:41 pm

RE: Workout - biceps

Příspěvekod work » Ne Pro 10, 2017 12:59 pm

Max: pohmatem-12
Nadhmatem-7

Jedu nejdřív 1x10 pak po 5 opakováních do 100 podhmatem ,nakonec jedu 5x4 neutrální shyby + nakonec nějaký shyby nadhmatem
Naposledy upravil(a) work dne Ne Pro 10, 2017 1:04 pm, celkem upraveno 1 x.

Avatar uživatele
Honza
Tým FitYOU.cz
Příspěvky: 158
Registrován: Ne Srp 31, 2014 9:30 pm

RE: Workout - biceps

Příspěvekod Honza » Stř Pro 13, 2017 7:30 pm

work napsal:Max: pohmatem-12
Nadhmatem-7

Jedu nejdřív 1x10 pak po 5 opakováních do 100 podhmatem ,nakonec jedu 5x4 neutrální shyby + nakonec nějaký shyby nadhmatem


Tak to je zatím ok :) . Možná bych jenom doporučil více střídat úchopy a necvičit většinu podhmatem, ať je to pestřejší. Nevím tedy, jak vypadají cviky na další svalové partie v tréninkovém plánu, ale takto stručně to vypadá v pohodě.

Jak dlouho tohle cvičíš? Vidíš už nějaké výsledky?
Time to shine. Time to work out!

Avatar uživatele
work
Bažant
Příspěvky: 4
Registrován: Pá Pro 08, 2017 8:41 pm

RE: Workout - biceps

Příspěvekod work » Čt Pro 14, 2017 4:39 pm

Honza napsal:
work napsal:Max: pohmatem-12
Nadhmatem-7

Jedu nejdřív 1x10 pak po 5 opakováních do 100 podhmatem ,nakonec jedu 5x4 neutrální shyby + nakonec nějaký shyby nadhmatem


Tak to je zatím ok :) . Možná bych jenom doporučil více střídat úchopy a necvičit většinu podhmatem, ať je to pestřejší. Nevím tedy, jak vypadají cviky na další svalové partie v tréninkovém plánu, ale takto stručně to vypadá v pohodě.

Jak dlouho tohle cvičíš? Vidíš už nějaké výsledky?


Cvičím cca 1rok 3 měsíce ( ale vůbec jsem neregenoval a neměl stravu, takže prakticky začínám od znova).
Výsledky si myslimí že by byli lepší kdybych ten rok dodržoval odpočinek a stravu.
Naposledy upravil(a) work dne Čt Pro 14, 2017 5:32 pm, celkem upraveno 1 x.

Avatar uživatele
Honza
Tým FitYOU.cz
Příspěvky: 158
Registrován: Ne Srp 31, 2014 9:30 pm

RE: Workout - biceps

Příspěvekod Honza » Čt Pro 14, 2017 8:37 pm

Pravděpodobně ano, hlavně strava udělá hodně. Ale tak musí se na to postupně. :)
Time to shine. Time to work out!

Avatar uživatele
work
Bažant
Příspěvky: 4
Registrován: Pá Pro 08, 2017 8:41 pm

RE: Workout - biceps

Příspěvekod work » Pá Pro 15, 2017 9:41 pm

Chtěl bych se zeptat co je lepší cvik na bicepsy, jestli shyby podhmatem na šířku ramen nebo shyby podhmatem s úzkým úchopem.
Děkuji

Avatar uživatele
Honza
Tým FitYOU.cz
Příspěvky: 158
Registrován: Ne Srp 31, 2014 9:30 pm

RE: Workout - biceps

Příspěvekod Honza » So Pro 16, 2017 11:09 am

work napsal:Chtěl bych se zeptat co je lepší cvik na bicepsy, jestli shyby podhmatem na šířku ramen nebo shyby podhmatem s úzkým úchopem.
Děkuji

V tom už není skoro žádný rozdíl, spíše pokud máš tu možnost, tak jsou pro obměnu dobré shyby dlaněmi k sobě (zapojuje se při nich více sval vřetenní).
Naposledy upravil(a) Honza dne So Pro 16, 2017 11:09 am, celkem upraveno 1 x.
Time to shine. Time to work out!