Jak pokračovat po Husté výzvě s Milko?

Diskuse o všem, co se týká tréninku.
Džejdý
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: ned dub 15, 2018 12:58 pm

Jak pokračovat po Husté výzvě s Milko?

Příspěvek od Džejdý » ned dub 15, 2018 1:27 pm

Dobrý den,
začátkem února v sobě přemohl "výmluvy" a začal na sobě pracovat. Velmi mi k tomu napomohla akce od Milko- http://www.hustavyzva.cz/chci-zhubnout15/#recept. Změnil jsem jídelníček a i celkový životní styl. Momentálně, krom aktivity v práci, trávím 3/4 až 1.1/2 denně aktivní chůzí se psem. Střídám z výzvy 2 (8-14 den) a 3 (15-21 den) týden stylem 5 dní z druhého- 1 den z třetího- den pauza- 5 dní z třetího- 1 den z druhého- den pauza a takhle dokola, k tomu jsem rozjel plank workout a 4-5x práci s vlastní vahou- kliky, dipy, stahování lopatek... Mým cílem je hlavně shodit přebytečný tuky a centimetry a celkově zpevnit, rozhýbat a posílit celé tělo. Začínal jsem na 105 kg cca, 107 cm při 180 cm výšky. Momentálně jsem na 94 kg a 98 cm. Ideální cíl mám výhledově 80-85 kg. Čtu čím dál víc článku, rad a mouder hlavně tedy tady na stránkách. Načež se tedy zamýšlím a moc si nevím rady, jak dál tréning dál postavit, případně "překopat. Proto se obracím tady na forum- jak dál postavit cvičební plán aby byl funkční a efektivní- cviky, četnost, jak často? děkuji, jinak tedy fajn stránky s úžasnou přehledností

//Upraven titulek (Lukáš)

RE: Jak pokračovat po Husté výzvě s Milko?

Od: FitYOU.cz

FitYOU.cz
 

Uživatelský avatar
Honza
Tým FitYOU.cz
Příspěvky: 168
Registrován: ned srp 31, 2014 9:30 pm

Re: Jak pokračovat po Husté výzvě s Milko?

Příspěvek od Honza » pon dub 16, 2018 8:03 am

Zdravím,
Musím říct že super výsledky takhle za měsíc a půl :). Doporučil bych postupně přejít z chůze na běh, to by neměl být problém. Také by bylo dobré začít se shyby (s těmi je to ze začátku vždycky boj mimochodem, ale tréninkem se to rychle zlepší).

K tomu sestavení tréninku - bylo by dobré dát si 1 odpočinkový den v týdnu. Pokud budeš posilovat celé tělo, což je takhle v začátcích ideální, tak mezi dny s tímto posilováním by mohlo jinak být nějaké aerobní cvičení (například ta chůze/spíše už běh) třeba s kombinací posilování břišních svalů. Tohle je takové základní jednoduché rozložení tréninku. Pak to jde třeba rozkládat na horní a dolní polovinu těla a jinými způsoby, nicméně vzhledem k Tvému plánu pokračovat v hubnutí, bych to viděl na první kombinaci. Tzn. 3x týdně posilování celého těla a 3x týdně kardio (případně s posilováním břišních svalů).

Džejdý
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: ned dub 15, 2018 12:58 pm

Re: Jak pokračovat po Husté výzvě s Milko?

Příspěvek od Džejdý » pon dub 16, 2018 5:21 pm

takže jestli vás dobře chápu, tak by se to dalo poskládat např:
Pondělí: Běh, Kardio+ břicho (Planky, zkracovačky, jízda na kole v leže....)
Úterý: silový tréning (např: http://fityou.cz/wp-content/uploads/201 ... level1.png )
Středa: Běh, Kardio+ břicho
Čtvrtek: silový tréning
Pátek: Běh, Kardio+ břicho
Sobota: silový tréning
Neděle: Volno

Jen tedy ještě přemýšlím jestli "silový tréning" doplnit o nohy, nebo je nechat po běhu regenerovat? Nad shybama jsem už taky přemýšlel, jen jsem tedy pořádně nevyřešil "problém" s hrazdou. Koukal jsem na ty rozpěrný do dveří, ale mám strach z jejich bytelnosti a výdrže. Nemáte nějaký tip?
Jinak z počátečního "neúspěchu" na shybu se nebojím a tak nějak s ním počítám. Hold všechno nejde hned, ale proto se přece nedám odradit, zvlášť když si při cvičení úžasně vyčistím hlavu. Jak pak to je s cyklistikou- je možný a dobrý střídat ji s běhěm, nebo radši ne?

Uživatelský avatar
Honza
Tým FitYOU.cz
Příspěvky: 168
Registrován: ned srp 31, 2014 9:30 pm

Re: Jak pokračovat po Husté výzvě s Milko?

Příspěvek od Honza » úte dub 17, 2018 9:21 am

Ano, nějak takto, jen bych z našich workoutů doporučil spíše tento na celé tělo: http://fityou.cz/workouty/w2/

Hrazdy se dělají ještě samovzpěrné, na kterých když se člověk vyloženě nehoupe, tak není problém. Jinak sám mám rozpěrnou hrazdu a neměl jsem už za x let žádný problém, nicméně futra jsou tím trochu poničená, jak to mám pro jistotu pořádně rozepřené. :D

Střídání cyklistiky s během je super, alespoň se zapojí zase trochu jiné svaly. :)

Odpovědět