Kliky: Poradna a diskuse ke cviku

Zde diskutujte o jednotlivých cvicích.
Uživatelský avatar
Honza
Tým FitYOU.cz
Příspěvky: 168
Registrován: ned srp 31, 2014 9:30 pm

Kliky: Poradna a diskuse ke cviku

Příspěvek od Honza » úte led 19, 2016 11:00 pm

Máte nějaké dotazy nebo tipy pro ostatní, které se týkají kliků? Potom pište sem. :)
Naposledy upravil(a) Honza dne čtv zář 01, 2016 3:43 pm, celkem upraveno 1 x.
Time to shine. Time to work out!

RE: Kliky: Poradna a diskuse ke cviku

Od: FitYOU.cz

FitYOU.cz
 

Uživatelský avatar
Honza
Tým FitYOU.cz
Příspěvky: 168
Registrován: ned srp 31, 2014 9:30 pm

RE: Kliky

Příspěvek od Honza » pon úno 29, 2016 12:40 pm

Host píše: Ahoj. Mam dotaz ohledne kliku. Delam je skoro kazdy den a pozoruji neustale stejny problem a to praskani kloubu na leve ruce. Vytocenim ruky mi to praskani zmizne, ale je to takovy neprirozeny postoj. Co je lepsi? Ignorovat to puknuti v kloubu, nebo radeji vytacet ruku? Dekuji
Ahoj, to praskání je v zápěstí? V čem je to vytočení ruky nepřirozené? Je to nepříjemné? Při vytočení rukou do stran se zapojují jen trochu odlišné svaly, ale v podstatě na tom tolik nezáleží. Lukostřelecké kliky se například cvičí s vytočenýma rukama do stran vždycky. Rozhodoval bych se tedy spíše podle toho, co je příjemnější nebo co nebolí.
Naposledy upravil(a) Honza dne pon úno 29, 2016 12:42 pm, celkem upraveno 1 x.
Time to shine. Time to work out!

Uživatelský avatar
Honza
Tým FitYOU.cz
Příspěvky: 168
Registrován: ned srp 31, 2014 9:30 pm

RE: Kliky

Příspěvek od Honza » úte bře 08, 2016 4:52 pm

host píše: Aboj. To praskani je v lokti, kdyz mi prsty ruky smeruji rovnobezne s telem. Kdyz ruku vytocim dovnitr a loket od sebe, tak to prestane. Nevim jestli a jak moc mam tu ruku vytacet ... Dik
Aha, tak to bych praskání neignoroval a spíše doporučuju poradit se s doktorem. Mezitím bude lepší ruku raději vytáčet.
jiný host píše: nepřepískl jsi to s těmi kliky, když tě bolí loket, možná to chce zvolnit a pořádněji protahovat, jinak moje nepříjemná zkušenost s klimkama je že mě po nic za cca měsíc když už jsem je dělal každý den aspon 80- 100 začaly bolet obě zápěstí, tak ted je dělám že uchopím jednoručky čínky, a občas hodím aby to bylo vykompenzovaný nohy na schody
Time to shine. Time to work out!

Uživatelský avatar
Honza
Tým FitYOU.cz
Příspěvky: 168
Registrován: ned srp 31, 2014 9:30 pm

RE: Kliky

Příspěvek od Honza » sob dub 02, 2016 1:32 pm

host píše: Zdravím, chtěl bych se prosím zeptat na kliky. Konrétně na počet opakování a počet sérii atd.
Hlavním cílem je zpevnit prsa. Docela hodně jsem zhubl.

Začátečník už úplně nejsem. Nějakou sílu v rukách mám. Ale chtěl bych to dělat správně.

Zatím jsem si říkal jestli má význám následující.

1. série
10x klasické kliky
10x široké kliky
10x nohy nahoře
10x klasické kliky, ale s pomuckou (držáky), kde mám ruce trošku výš).

A ze začátku si dát tak 5 séríí a pak navyšovat. Buď počet opakování a nebo počet sériíí.
Procvičím tak dostatečně horní čast těla nebo mám něco přidat, změnit, jiný cvik ?
Rád bych cvičil s váhou vlastího těla.

Díky za rady
Miro píše: Zdravím,

zajímala by mě jedna věc. Který z typů kliků nejméně zatěžuje ramenní svalstvo? pracuju na farmě a někdy den tam dávám ramenům záhul, když chci večer jet kliky na prsa jsou tak vysílené, že to co by normálně zvládli, tak to nedávají. Je mi jasné že zátěž ramen k posilovaní prsních svalů prostě patří, jenom hledám nejekonomičtější způsob .
Ahoj,
máš pravdu, že to moc oddělit nejde. Nejlepší asi budou vojenské nebo diamantové kliky, ale ty jsou spíš na tricepsy. Možná ještě zkus lukostřelecké kliky, i když tam by oslabená ramena taky mohla být slabým článkem.
Time to shine. Time to work out!

Uživatelský avatar
s.miko
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: ned říj 30, 2016 5:35 pm

RE: Kliky - dotazy

Příspěvek od s.miko » ned říj 30, 2016 5:45 pm

Ahoj, potřeboval bych poradit. Je mi 14 let měřím 163 cm a vážím cca 57 kg. Není to tak dávno co jsem udělal svůj 1. klik. Když cvičím teď, tak se u klikutrochu prohnu v trupu a když jich dělám víc jak 4 tak už se prohnu pokaždé. Nevíte co s tím? Případně jaké cviky cvičit abych tomu zamezil?

Odpovědět